pigenlina

2x Sydsverige

Publicerad 2019-08-14 12:27:37 i Allmänt

Jag har glömt att berätta om mina två helger i södra Sverige! Helgen innan Amfibiemannen hälsade jag på mormor i Lomma. Det blev en härlig helg med swimrun-träning, lunch på fiskboden, glass i hamnen och långa frukostar. Helgen efter Amfibiemannen hälsade Mats och jag på Sanna och Tobias i Falkenberg. Falkenberg har en 2 km lång strand som jag sprang längs om morgonen. Utöver morgonjoggen grillade vi, spelade kubb, kort och kasta ring, och badade i Östersjön. Fantastiska helger båda två! Här kommer några bilder.
(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2019-08-16 13:25:19

Nu väntar två veckors semester.
Ser fram emot att träffa dig.
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela