pigenlina

Kristi himmelsfärd

Publicerad 2019-06-03 10:46:19 i Allmänt

I helgen var jag hemma i Sverige. Det var Kristi himmelsfärd, så jag passade på att ta ledigt fredagen och få 4 dagar fri. Mats och jag har hunnit med både padel, mys med Marcus och Rebecka, våtdräktsprovning inför Norrtälje swimrun och landethäng. Fredag kväll åkte Linn, Mats, Pillan, Adam och jag ut till Strömtorp och stannade helt till söndag eftermiddag. Dagarna fylldes med kortspel, monopol, slackline, kubb, en liten löptur och ett (kallt) dopp. Söndagkvällen tillbringades i Sollentuna med familjen Nordmark-Elmgren och den nyaste familjemedlemmen. Välkommen till världen! Vi längtar efter att lära känna dig. Nu väntar en vecka jobb, innan jag återigen beger mig till Stockholm för Andreas och Elins examensfest. Helgen efter ska jag till Kolding för att hälsa på Cassandra, Viktor och deras nytillskott. Mycket roligt som väntar! 
(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2019-06-04 07:56:30

Oh så fina bilder!
Vi ses snart igen!
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela