pigenlina

Sverige, Kolding och Helsingör

Publicerad 2019-06-18 11:23:55 i Allmänt

Förra helgen var jag (också) i Sverige för att fira Andreas och Elin som tog examen. Förutom examensfirande hann jag även med att träffa Sandra och Johanna, åka ut i skärgården med Mats och testa swimrunvåtdräkter i Hammarby sjöstad. Helgen som var besökte jag Cassandra, Viktor och deras nya baby Alexander i Kolding. Så mysigt med två helger fullpackade med familjetid och babymys. Nästa helg ska jag till Helsingör för att tävla i Kronborg halvironman. Jag är fortfarande lite svagare i kroppen än vad jag var innan marathon, men jag glädjer mig och tror att det kommer att gå bra. Det ska bli kul att officiellt genomföra en halvdistans och att (förhoppningsvis) gå ifrån loppet med en bra känsla. Den här veckan börjar som normalt med träning måndag, tisdag, onsdag, men sen vilar jag i form fram till loppet på söndag. Kia och jag ska öva växlingar torsdag, och köra upp med cyklarna lördag. Jag har laddat skafferiet med massa barer, gels och saltsticks så att jag inte går tom på det som under maratonet. Önska mig lycka till! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2019-06-18 13:49:36

Lycka till !!!!!!!!!!!

Postat av: Pillan

Publicerad 2019-06-18 16:15:31

Lycka till! Du är bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela