pigenlina

Höstens bästa köp

Publicerad 2019-09-13 10:54:12 i Allmänt

Efter 5 år i Odense, 4 månader som dagisfröken i Bergen och 2 höstar i Köpenhamn gick mina lila seglarstövlar sönder. Som 27,5-åring valde jag att köpa ett par svarta den här gången, och det kan ha varit höstens bästa köp. Jag kan verkligen tipsa om LaCrosse gummistövlar. Jättesköna och med kort skaft, så att man kan gå vidare i skorna resten av dagen, även om det slutat regna. Jag är alltid påväg någonstans, och då är det perfekt med ett par gummistövlar som inte skriker lekplats. Om man ändå vill ha lite festligare färger finns stövlarna med allt från blommor till fåglar på. Passar perfekt till förra årets bästa köp: Haglöfs regnjacka och byxor i L.I.M serien. Och nej, jag är tyvärr varken sponsrad av LaCrosse eller Haglöfs, men här kommer några bilder på läckerheterna.
(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: p

Publicerad 2019-09-14 21:20:13

Du är välekiperad.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela