pigenlina

Boggarts

Publicerad 2020-02-18 17:17:46 i Allmänt

I Harry Potter-böckerna finns det en varelse som heter Boggart. En boggart antar den form som åskådaren fruktar mest, och därför är det ingen som vet hur själva varelsen Boggart ser ut. Min största (och enda) Boggart innan resan till DR var att köra bil, men som med alla boggarts ska de bara mötas. Igår körde jag själv för första gången, och idag en andra gång. Nu känner jag mig så självständig som jag tycker om att känna mig, och njuter av endorfinerna att ha övervunnit en rädsla. Igår gick turen til GimnasioR&C, där jag sprang ca 10 km och körde lite benstyrka. Ägaren välkomnade mig med öppna armar, och lät mig bli medlem gratis de två månaderna jag är här. Jag sa att jag i gengäld gärna behandlade vem som nu ville, och fick en första patient redan efter träningen. Symbios! Det är bara 2 veckor sedan jag kom till Moca, men det har hänt så mycket att det känns som 2 månader. Jag ser fram emot den sista 3/4-delen av uppehållet. Den kommer säkert att innehålla minst lika många upplevelser och möjligheter för utveckling. I nya, karibiska kläder:
(null)



Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2020-02-19 08:13:16

Haha jättecool outfit. Riktig Karibienböna. Pusspuss

Postat av: Cassandra

Publicerad 2020-02-19 12:30:34

Lookin good little lady! Fint mönster.

Det låter som ett helt vanligt super-busy-Evelina-liv ;)

Och tack för HP-referensen <3

Postat av: Mormor

Publicerad 2020-02-19 19:44:13

Jättefin som vanligt. Puss

Postat av: Anonym

Publicerad 2020-02-19 19:53:13

Jättefin som vanligt. Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela